Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Klaudenc | użytkownik

imię i nazwiskoKlaudia Krzywińska adres zarejestrowany25.02.2009 @12:09:51 ostatnio na stronie04.04.2015 @12:05:39

Metalem żyję, ta da, koniec.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3742772
digarty14 komentarze248 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vavagirl    18.12.2011 @20:31:37
Popieram kolegę niżej, żyjemy tu czy nie żyjemy ?:D
_______
peace and love mission
~MaciekOchal    29.11.2011 @21:50:23
a co tu tak długo nic nowego nie ma? Dodaj coś!:D
~MaciekOchal    09.01.2011 @21:11:29
haha niech żyje lenistwo! ale jednak do południa bym nie spał. Kilka lat temu miałem takie wakacje że przez tydzień codziennie wstawałem gdzieś około 12 i potem cały dzień zmarnowany bo zaspany byłem i ogólnie taki nie przytomny i już cały dzień był praktycznie zmarnowany. I do tego nie chcę wracać. Ale spanie do 10... czemu nie W sumie też nie robię postanowień ale jeśli mam zacząć robić regularnie coś czego mi się za bardzo nie chce a wiem że powinienem (np. jak bieganie właśnie) to muszę się przynajmniej tydzień mobilizowaćO dziewczyna nie lubi siatkówki? Niezwykła rzadkośćTo co preferujesz na wfie? Co do gardła to hmm.... mi się podobają piosenki śpiewane takim zachrypniętym głosem jaki ma np. Bryan Adams, Rod Steward czy wokalista Lordi choćby. Choć nie lubię jak mnie boli gardło to lubię jak wtedy obniża się mi głos:D
~MaciekOchal    03.01.2011 @19:42:28
tak w ogóle to Wszystkiego Najlepszego w nowym roku A u mnie nastąpiła tylko jedna zmiana, zacząłem biegać żeby zrzucić troche brzucha który po świętach osiągnął niepokojące rozmiaryNo i postanowiłem zacząć poważnie podchodzić do sztuki żeby w końcu osiągnąć jakiś konkrenty poziom i między innymi w związku z tym ograniczam czas spędzany przed komputerem. A ty masz jakieś postanowienia noworoczne?
~MaciekOchal    22.12.2010 @18:54:50
dawno tu do Ciebie nie zaglądałem Co tam słychać? Jak tam śpiewanie?
~MaciekOchal    06.12.2010 @22:50:45
albo postaw je tak żeby wyglądały jak rogiDo tego jakiś łańcuch na szyje( najlepiej od krowy bo od psa to troche za mały pasek z ćwiekami, glany albo kowbojki i jest git Mi też sie głos obniżył ale w moim wypadku niestety nie wpłynęło to na jakość śpiewania
~MaciekOchal    04.12.2010 @21:44:00
a to nie kojarze. Jeszcze załatw sobie takie cheerleaderki jak w hard rock hallelujah czasami sobie wyobrażam że śpiewam i gram na gitarze przed zachwyconą publicznością ale to niestety pozostaną tylko marzenia W ogóle nie mam talentu muzycznego. Przez jakiś czas próbowałem grać na gitarze ale słabo mi szło bo mam strasznie elastyczne dłonie i trudno mi było akord dobrze zagrać
~MaciekOchal    04.12.2010 @19:27:05
aha, no początki zawsze są trudne A co śpiewałaś?
~MaciekOchal    04.12.2010 @15:27:38
no zorganizuj Ja Bon Jovi lubie najbardziej Living On a Prayer
~MaciekOchal    02.12.2010 @22:57:59
a tej to już nie znam. Bo ja Lordiego tak dużo nie słucham wolę troche inne klimaty jak np. Bon Jovi. Ty to musisz gdzieś zaprezentować swoje umiejętności Powinnaś sie załapać do jakiegoś zespołu gdzie brakuje wokalisty. A jak już będziesz sławna to zamawiam autograf
~MaciekOchal    02.12.2010 @21:55:29
o ta też fajna Ahh pamiętam jak po raz pierwszy usłysałem Blood Red Sandman Do dzisiaj to moja ulubiona piosenka Lordi. No w sumie to masz racje, nie ma sensu na siłe robić coś co Cie nie interesuje
~MaciekOchal    01.12.2010 @00:14:29
lubie tą piosenke fajnie że wiesz co chcesz w życiu robić Ale nie żal Ci że coś już zaczełaś i tak nagle to zostawiłaś?
~vavagirl    14.11.2010 @14:29:58
Mamusiu ! Zapoznałam Dwoje ludzi !



<3333

hahhaha
_______
peace and love mission
~MaciekOchal    09.11.2010 @18:49:50
jednak zdecydowałem sie na olejne Bo tak sobie pomyślałem że to będzie dobre ćwiczenie przed farbami olejnymi i w piątek pewnie kupie sobie jakiś tani zestaw 24 kolorów. A to mój brat zaczął jakieś 6 lat temu i do dzisiaj mu zostało. JA to tylko rysowanie mam bo śpiewać nie umiem a aktor...hmmm czasami coś tam występowałem w podstawówce na jasełkach
~MaciekOchal    02.11.2010 @19:55:03
właśnie rozmyślam czy kupić suche czy olejne. Ja w sumie też różnie ale staram się przynajmniej godzinke dziennie nawet jak mi sie nie chce. Śpiewać nie umiem i wole nie próbować bo chyba by mnie z domu wywaliliPrzez jakiś czas tylko próbowałem sie od brata nauczyć grać na gitarze ( w ogóle uważam że mój brat wymiata na gitarze i podziwiam go za to) ale jednak na dłuższą mete odpadło to przy rysowaniu. Po prostu nie mam talentu do muzyki, posłuchać lubię ale tworzyć ją to dopiero sztuka.
~MaciekOchal    01.11.2010 @22:22:19
o to masz super Ja mam do swojej dyspozycji jeden pokój i maluje w nim przeważnie nocą bo w dzień to przeszkadza mi jak wokół jest ruch i hałas. Ale nie narzekam... no rano przed szkołą jest ciężko jak brat sie zabarykaduje w łazience. Cóż ja do dziewczyn nic nie mam a wręcz przeciwnieTak sobie dzisiaj siedziałem i rozmyślałem i doszedłem do wniosku że sobie kupie pastele olejne albo suche Od tak żeby odpocząć od ołówka i akwareli. A ty ile czasu tak mniej więcej spędzasz na rysowaniu jak już tak zaczniesz coś?
~MaciekOchal    29.10.2010 @21:48:48
heh, a ja mam kuchnie obok pokoju i pewnie przez to mi bęben rośnieO a u mnie na odwrót jest bo większość to dziewczyny. W klasie mam 20 dziewczyn a nas jest tylko 5. Czasami tylko coś pobiegam po polu choć teraz mniej bo zimno i sie niechce. Czasami to przeszkadza że mam blisko lodówke bo budze sie jak brat tam buszuje w nocy:D
~MaciekOchal    28.10.2010 @22:44:58
o to zazdroszcze Ci że tylko na jesień bo ja zawsze mam leniaWieczorem zawsze chce mi sie spać ale jakoś sie zmuszam żeby siąść choć 1 godzine i coś pobazgrać żeby wprawy nie stracić Mam podobną diete tylko teraz kolacje jem gdzieś koło 20 z prostego powodu- po 22 już mi sie tak nic niechce że nawet nie dam rady do lodówki sie zwlec z łóżka:D
~MaciekOchal    28.10.2010 @19:34:33
ahh to jest dopiero wenaNiestety mi nie sprzyjała bo zawsze po jedzeniu brało mnie na spanie i było po rysowaniu E tam nie dołuj się tak napewno będzie dobrze A jak ten koń na ścianie jest to zawsze możesz zamalować to co Ci się nie podoba w nim i spróbować jeszcze raz
~MaciekOchal    12.10.2010 @21:03:34
a no to pewnie, bez weny nie ma sensu nawet próbować Mnie to wena zawsze łapie nocą a jeszcze jak zapuszcze jakąś fajną muzyczke to już jest gitA to nie są drogie farby do ściany. To mam nadzieje że wżucisz tego konia jak skończysz?
~MaciekOchal    10.10.2010 @22:21:57
aaa to ten co go tu masz w galerii? Na razie wygląda to obiecująco A to nie musisz się śpieszyć przecież. Jak poczujesz wene to malujesz dalej i będzie git Ja tego mojego Boba musiałem dość szybko bo to u znajomego i by się mógł wkurzyć jakbym pracował tak jak normalnieA pastelami jeszcze nie próbowałem nic. Skończ tego Jacksona bo fajnie to mi sie wydaje będzie wyglądało
~MaciekOchal    09.10.2010 @20:34:51
a dziękuję Widze że ty też lubisz Jacksona
~vavagirl    04.10.2010 @19:31:35
hahah, ja nie umiem spiewać. Wyje jak potepieniec.
_______
peace and love mission
~vavagirl    23.09.2010 @20:52:31
To dobrze.
ja jestem w szkole plastycznej i się tym jaram.
bije mi od rocka do reggae; rysuję pająki.
I w ogole ten, wyjechana jestem.
Ładny Dżegson.
_______
peace and love mission
~vavagirl    18.09.2010 @22:05:17
mialam odezwać się, jak kiedyś będę.. to i jestem.
Jak Ci się w życiu wiedzie ?
_______
peace and love mission
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt